Sang og musik

1 Step 1

Soloundervisning i sang og instrument 2024/2025

På Aarhus Efterskole har vi mange elever, der dygtiggør sig på et eller flere instrumenter i løbet af skoleåret. Skolen har mange dygtige musikundervisere tilknyttet - alle udøvende musikere og typisk uddannet på konservatoriet eller musikvidenskab.

Vi formidler sang- og instrumentalundervisning i de mest udbredte instrumenter og undersøger meget gerne mulighed for undervisning i særligt instrument. I enkelte tilfælde kan der være krav om et vist antal elever for at et hold bliver oprettet.

Vilkår for undervisningen

Tilmelder man sig undervisning, vil eleven modtage 15 lektioner a 25 min. hen over skoleåret. Det er vores erfaring, at det er et passende antal lektioner ved siden af al det andet, der sker på efterskolen.

Undervisningen ligger på hverdage eftermiddag og aften efter kl. 16.30 og foregår på skolen.

Tilbuddet er ikke dækket af skolepengene. Egenbetaling opkræves særskilt af skolens kontor. En lektion koster i skoleåret 2024/2025 180 kr. Den samlede pris er dermed 180 kr. x 15 lektioner: 2700 kr.

Tilmelding herunder er bindende for 15 lektioner. Hvis underviseren må melde afbud, flyttes lektionen til andet tidspunkt. Hvis eleven melder afbud eller glemmer aftale, erstattes lektionen ikke. Afbud meldes senest en uge i forvejen.

Det er muligt at tilmelde sig frem til den 19. august, men af hensyn til planlægning vil vi helst have tilmelding inden sommerferien.

Ønsker undervisning i
Forældretilladelse
Jeg har læst og accepterer ovenstående vilkår
keyboard_arrow_leftPrevious